خود درمانی و خود سری در سردرد!

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
خود درمانی و خود سری در سردرد!

يكي از انواع سردرد كه شايد بتوان به عنوان رايج‌ترين و شايع‌ترين سردردها در ميان زنان و مردان از آن نام برد سردردهاي تنشي است كه به دليل التهاب و انقباض‌هاي عضلاني ناشي از تنش‌ها و استرس‌هاي روزمره به وجود مي‌آيد. بسياري از مردم براي درمان تمامي سردردها دست به دامن انواع مسكن‌ها مي‌شوند در حالي كه چاره تسكين همه دردها قرص و داروي شيميايي نيست. آنچه پيش روي شماست تكنيك ماساژ براي كاهش سردردهايي است كه در اصطلاح به آنها سردردهاي تنشي مي‌گوييم.

گام اول

پيش از شروع ماساژ يك ليوان آب بنوشيد و يك ليوان آب هم كنار دست‌تان بگذاريد تا بعد از اتمام ماساژ بنوشيد. اينكه بدن شما به هنگام دريافت ماساژ و 24 ساعت بعد از آن آب كافي دريافت كرده باشد بسيار اهميت دارد زيرا نوشيدن آب به ميزان كافي موجب دفع سموم و اخلاط زائد از بدن مي‌شود بنابراين 24 ساعت بعد از گرفتن ماساژ به ميزان كافي آب بنوشيد تا علاوه بر دفع سموم با آبرساني مناسب به سلول‌هاي عضلاني به خوبي آنها را تخليه، راحت و ريلكس كنيد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر